Loading... Please wait...
 
mobil: 0752.98.98.98
comenzi tel: luni/vineri, 9:00-17:00
Adresa: Str.Tabacului nr. 32
cod. 700445 / Iasi - Romania
Cosul meu (0 produse)

Garantie si retur

    
  Garantia:
  Produsele comercializate de S.C. Pravalia Auto S.R.L. sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor şi listelor editate de producători. Garanţia se aplică in conformitate cu Legea 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţia asociată acestora şi O.G. nr. 21/1992 privind protecţia consumatorului. Termenul de garanţie acordat de S.C. Pravalia Auto S.R.L. se acordă pentru durata medie de utilizare a pieselor de folosinţă îndelungată, conform specificaţiilor tehnice ale producătorului şi respectând indicaţiilor acestuia, dar nu mai mult de 18 luni de la data înscrisă pe factura de vânzare, excepţie făcând consumabilele.
   
Piesele de folosinţă îndelungată sunt: ambreiaje, arcuri, amortizoare, articulaţii planetare, elemente de caroserie, elemente de direcţie, elemente de frână (exceptand placutele de frana), semnalizatoare, stopuri, cabluri, pompe, radiatoare, tobe şi ţevi de eşapament, rulmenţi, fise de bujii, piese de electromotor şi alternator, piese de motor în mişcare.
  Piesele auto ce au caracter consumabil nu beneficiaza de garantie. Piesele cu caracter consumabil sunt cele din urmatoarele categorii: filtre(de aer, de combustibil, de polen, de ulei, etc.), becuri auto, lichide auto(solutii spalare parbriz, antigel, uleiuri, lichid de frana, aditivi), stergatoare auto(parbriz, luneta, far, etc), elementele de aprindere(bujii), etc.
 
Produsele care prezintă în perioada de garanţie defecte de material sau de fabricaţie, vor fi înlocuite cu altele noi sau se plăteşte contravaloarea reperului de pe factura de achiziţie, conform legii. In nici un caz S.C. Pravalia Auto S.R.L. nu va fi supusa platirii oricaror daune ce depasesc pretul de cumparare al produsului.
   Termenul de garanţie decurge de la data înscrisă pe factura de vânzare, nu de la data montajului.
   Vânzătorul este exonerat de răspundere privind garanţia sau aceasta poate fi anulată în următoarele cazuri:

- piesa nu a fost cumparată de la S.C. Pravalia Auto S.R.L,
- piesa nu a fost montată într-un atelier de specialitate autorizat de R.A.R sau de producătorul autovehiculului,
- piesa s-a defectat datorită unui montaj incorect sau datorită montării împreună cu piese conexe uzate, defecte sau modificate,
- piesa a fost greşit aleasă sau a fost utilizată pentru alt scop decât cel indicat în catalogul producătorului,
- piesa nu a fost identificată corect datorită prezentării de către cumpărător a unor date eronate sau nu a fost comparată la montaj cu piesa de înlocuit,
- piesa s-a uzat sau deteriorat datorită suprasolicitării, întreţinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandărilor producătorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificările şi reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producător,
- autoturismul a fost folosit în alte scopuri decât cel prevăzut de constructor sau a fost exploatat în condiţii necorespunzătoare (raliuri, competiţii sportive, taximetrie, şcoli de şoferi, etc),
- autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de altă natură (şocuri termice, electrice, mecanice),
- piesele prezintă urme de lovituri, zgârieturi, îndoituri, rupturi, deformări;
- piesele nu prezintă o uzură normală.

   Piesele care fac obiectul unei reclamaţii în garanţie vor fi însoţite de următoarele documente:
- copie dupa factura de achiziţie de la S.C. Pravalia Auto S.R.L., bonul sau chitanţa cu care a fost cumpărată piesa,
- dovada montării într-un service autorizat R.A.R (deviz de montaj) şi documentele fiscale aferente, în care să fie menţionată data montării şi numărul de kilometri la montare/demontare,
- copie dupa autorizatia R.A.R a service-ului in care s-a efectuat montajul,

- nota de constatare tip furnizată de S.C. Pravalia Auto S.R.L. completată de către service-ul care a efectuat montajul cu toate câmpurile specificate,
- măsurători prin care se atestă parametri în care lucrează piesa sau raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul (ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frana etc),
- in cazul compresoarelor de aer conditionat obligatoriu, copie factura achizitie filtru uscator si supapa expansiune. Din devizul de montaj trebuie sa reiasa ca s-au schimbat compresorul, filtrul uscator, supapa de expansiune iar instalatia de aer conditionat a fost curatata,
- copia dupa certificatul de înmatriculare al autovehiculului si a anexei cu valabilitatea I.T.P.,
- lipsa unui singur document atrage după sine respingerea cazului de garanţie.

   Returul:

  Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile - conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sunt sub forma clauzei urmatoare: "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere".Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice.
   Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul trebuie sa informeze S.C. Pravalia Auto S.R.L cu privire la decizia sa de retragere din contract, telefonic la numarul 0752.98.98.98 sau prin e-mail la adresa pravaliaauto@yahoo.com. Dreptul de retragere in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului.

   Nu se accepta la retur:
- Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
- Produsele care nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate
- Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale
- Produsele care prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura
- Produsele de origine comandate gresit deoarece cumparatorul nu a pus la dispozitie datele de identificare ale autovehiculului si seria de sasiu sau aceastea au fost comunicate eronat
- Produsele comandate prin comenzi speciale, externe pentru care s-a solicitat avans
- Module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afara spatiului european, piese de siguranta (ex.: airbaguri, centuri de siguranta), huse si acoperiri.
- Lichide auto (uleiuri motor, transmisie, lichid frana, etc.)

  Condiţii de returnare piesa la schimb:

  Piese care se pot încadra în categoria de mai sus ar putea fi: casete de direcţie, pompe servodirecţie, electromotoare, alternatoare, etriere, planetare, compresoare de aer conditionat, alte piese.
   Piesa înlocuită să fie curată fără urme de ulei, să prezinte doar urme de uzură funcţională fără urme de lovituri, sa nu aiba axe blocate, să nu lipsească subansamble din ea şi să fie ambalată în ambalajul original în care s-a livrat piesa nouă, cu codul furnizorului pe cutie. Piesa înlocuită să fie trimisă înapoi în termen max. 10 zile lucrătoare iar după verificarea integrităţii piesei, va fi stornată valoarea de garanţie in maxim 15 zile lucratoare. Dacă una din condiţiile de returnare de mai sus nu este îndeplinită valoarea de garanţie rămâne facturată şi nu se va storna.

Social Network

Contact

Telefon:
0752.98.98.98
E-mail:
Luni-Vineri 9 am - 17 pm